torstai 17. joulukuuta 2009

Olen syönyt erilaisia ruokia yli 100.000 kertaa

Webfetti.com



Näin iäkkäänä on syöty monet kerrat.
Laskin äsken laskimella, että ainakin yli 100.ooo kertaa, mikäli olen syönyt 5 ateriaa päivässä.
Joskus tuntuu, että kaikki syömäni ruoka on moneen kertaan pureksittu - yhä uudelleen. Olen jopa ajatellut - että esimerkiksi ruis - että syömäni ruoan siemen kylvetään uudelleen ja taas uudelleen ja taas syön ja syön ... ja näin koko ajan.
Olen jopa ajatellut, että aina tuo kierrätetty ruoka huononee ja tehdään edellisestä jauhaen.
Niin ei ole. Ei voi olla!
Jos vaikka syntyy uusi ihminen - edellisten ihmisten yhteistuotos - niin siemenet ovat aina upo uusia ja vahvoja ja aloittavat alusta kasvamisen. Pohjana on edellisten sukupolvien tietämys. Uusi siemen on ihmeellisempi ja siinä on valmiina paremmat ohjelmat ja siitä lähtee liikeelle parempi kylvös. Seuraavat sukupolvet ovat aina ihmeellisempiä ja viisaampia ja kekseliäämpiä kuin edelliset.
Ehkä tää uudistumisongelmani johtuu siitä, että itse olen pureskellut ruokia monet kerrat. Uudelleen ja uudelleen. Minulle ne ovat tuttu maku.
Toivottavasti jaksan syödä ruokia vielä seuraavat 20 vuotta. Yhä uudelleen ja uudelleen samoja makuja. Siksi että haluan nähdä lasten lasteni varttuvan uutta uljasta maailmaa varten.
Jaksakaa tulevaisuuden ihmiset! Jaksakaa!
Tehkää uusille ihmisille uusi parempi maailma elää. Ja nauttia tästä kaikesta.
Mikä lie on syy tähän uudistuviin sukupolviin.
Niin ihania te UUDET ELÄMÄN IHMISET.
Webfetti.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti